Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā
Nosaukums angļu valodā Assessment of the impact of digitalization in the advertising services sector in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Ilze Judrupa
Anotācija Maģistra darba autors: Viktorija Kirejeva Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Rita Greitāne Maģistra darba temats: Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 91 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 78 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Neskatoties uz to, ka digitālā mārketinga nozīme ir palielinājusies pēdējo gadu laikā visā pasaulē, daudzi uzņēmumi Latvijā vēl joprojām ir tradicionālāk orientēti un neizmanto pilnībā digitālās iespējas savā darbībā. Lai palielinātu digitālo mārketingu Latvijā, ir svarīgi veicināt digitālo prasmju attīstību, sniegt atbalstu un resursus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī veicināt informētību par digitālo mārketingu. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Kirejeva, V. (2024) Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs/ V. Kirejeva. - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 91 lpp.
Atslēgas vārdi Digitalizācija, digitālais mārketings, digitālās tehnoloģijas,reklāma
Atslēgas vārdi angļu valodā Digitization, digital marketing, digital technologies, advertising
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 08.01.2024 11:16:09