Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the impact of digitalization in the advertising services sector in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Ilze Judrupa |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Viktorija Kirejeva
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Rita Greitāne
Maģistra darba temats: Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu
sektorā Latvijā
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 91 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 78 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Neskatoties uz to, ka digitālā mārketinga nozīme ir
palielinājusies pēdējo gadu laikā visā pasaulē, daudzi uzņēmumi Latvijā vēl joprojām ir
tradicionālāk orientēti un neizmanto pilnībā digitālās iespējas savā darbībā. Lai palielinātu
digitālo mārketingu Latvijā, ir svarīgi veicināt digitālo prasmju attīstību, sniegt atbalstu un
resursus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī veicināt informētību par digitālo
mārketingu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Kirejeva, V. (2024) Digitalizācijas ietekmes
novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs/ V. Kirejeva.
- Rīga: RTU,
UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 91 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Digitalizācija, digitālais mārketings, digitālās tehnoloģijas,reklāma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digitization, digital marketing, digital technologies, advertising |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2024 11:16:09 |