Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā
Title in English Assessment of the impact of digitalization in the advertising services sector in Latvia
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Ilze Judrupa
Abstract Maģistra darba autors: Viktorija Kirejeva Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Rita Greitāne Maģistra darba temats: Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 91 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 78 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Neskatoties uz to, ka digitālā mārketinga nozīme ir palielinājusies pēdējo gadu laikā visā pasaulē, daudzi uzņēmumi Latvijā vēl joprojām ir tradicionālāk orientēti un neizmanto pilnībā digitālās iespējas savā darbībā. Lai palielinātu digitālo mārketingu Latvijā, ir svarīgi veicināt digitālo prasmju attīstību, sniegt atbalstu un resursus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī veicināt informētību par digitālo mārketingu. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Kirejeva, V. (2024) Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs/ V. Kirejeva. - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 91 lpp.
Keywords Digitalizācija, digitālais mārketings, digitālās tehnoloģijas,reklāma
Keywords in English Digitization, digital marketing, digital technologies, advertising
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 08.01.2024 11:16:09