Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā |
Title in English |
Assessment of the impact of digitalization in the advertising services sector in Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Ilze Judrupa |
Abstract |
Maģistra darba autors: Viktorija Kirejeva
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Rita Greitāne
Maģistra darba temats: Digitalizācijas ietekmes novērtējums reklāmas pakalpojumu
sektorā Latvijā
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 91 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 78 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Neskatoties uz to, ka digitālā mārketinga nozīme ir
palielinājusies pēdējo gadu laikā visā pasaulē, daudzi uzņēmumi Latvijā vēl joprojām ir
tradicionālāk orientēti un neizmanto pilnībā digitālās iespējas savā darbībā. Lai palielinātu
digitālo mārketingu Latvijā, ir svarīgi veicināt digitālo prasmju attīstību, sniegt atbalstu un
resursus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī veicināt informētību par digitālo
mārketingu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Kirejeva, V. (2024) Digitalizācijas ietekmes
novērtējums reklāmas pakalpojumu sektorā Latvijā Maģistra darbs/ V. Kirejeva.
- Rīga: RTU,
UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 91 lpp. |
Keywords |
Digitalizācija, digitālais mārketings, digitālās tehnoloģijas,reklāma |
Keywords in English |
Digitization, digital marketing, digital technologies, advertising |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
08.01.2024 11:16:09 |