Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo tīklu mārketinga nozīme mūsdienu biznesā Indijā
Nosaukums angļu valodā The Role of Social Network Marketing in Contemporary Business in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija Bakalaura darba autors: Manojkumar Arivudai Nambi Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr. oec., Assist. Prof. Ieva Andersone Bakalaura darba nosaukums: Sociālo tīklu mārketinga loma mūsdienu biznesā Indijā Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauts: avoti angļu valodā 49. Darbam pievienoti 9 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: No aptaujas rezultātiem tiek noteikti divi sociālo tīklu mārketinga aspekti. Sākotnēji sociālo tīklu mārketinga nozīme tiek noteikta skaņā. Otrajā daļā tiek veikta sociālo tīklu mārketinga ietekme un iegūta pozitīvā un negatīvā ietekme. Pozitīvā ietekme ir uzticamība, viegla komunikācija ar zīmola pārstāvjiem, produktu reklamēšana, emuāra darbību uzraudzība, lēmumu pieņemšanas protokols, sociālo attiecību veidošana, klientu tirgus attiecības, piekļuve korporatīvajai pasaulei, zīmola vērtības paaugstināšana, produktu izpēte pirms pirkuma. Savukārt negatīvie aspekti ietver bažas par drošības risku, dzimumu degradāciju, tradicionālo strādnieku bezdarbu un viltus solījumiem.
Atslēgas vārdi Sociālo mediju mārketings, konkurences priekšrocības, patērētāju iesaistīšana, reklāma, veicināšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Social Media Marketing, Competitive Advantage, Consumer Engagement, Advertising, Promotion
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2023 14:41:27