Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo tīklu mārketinga nozīme mūsdienu biznesā Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
The Role of Social Network Marketing in Contemporary Business in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Manojkumar Arivudai Nambi
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr. oec., Assist. Prof. Ieva Andersone
Bakalaura darba nosaukums: Sociālo tīklu mārketinga loma mūsdienu biznesā Indijā
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un
priekšlikumiem. Darba apjoms 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā iekļauts: avoti angļu valodā 49. Darbam pievienoti 9 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: No aptaujas rezultātiem tiek noteikti divi sociālo tīklu
mārketinga aspekti. Sākotnēji sociālo tīklu mārketinga nozīme tiek noteikta skaņā. Otrajā daļā
tiek veikta sociālo tīklu mārketinga ietekme un iegūta pozitīvā un negatīvā ietekme. Pozitīvā
ietekme ir uzticamība, viegla komunikācija ar zīmola pārstāvjiem, produktu reklamēšana,
emuāra darbību uzraudzība, lēmumu pieņemšanas protokols, sociālo attiecību veidošana,
klientu tirgus attiecības, piekļuve korporatīvajai pasaulei, zīmola vērtības paaugstināšana,
produktu izpēte pirms pirkuma. Savukārt negatīvie aspekti ietver bažas par drošības risku,
dzimumu degradāciju, tradicionālo strādnieku bezdarbu un viltus solījumiem. |
Atslēgas vārdi |
Sociālo mediju mārketings, konkurences priekšrocības, patērētāju iesaistīšana, reklāma, veicināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Social Media Marketing, Competitive Advantage, Consumer Engagement, Advertising, Promotion |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2023 14:41:27 |