Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Sociālo tīklu mārketinga nozīme mūsdienu biznesā Indijā
Title in English The Role of Social Network Marketing in Contemporary Business in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Kristīne Fedotova
Abstract Bakalaura darba autors: Manojkumar Arivudai Nambi Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr. oec., Assist. Prof. Ieva Andersone Bakalaura darba nosaukums: Sociālo tīklu mārketinga loma mūsdienu biznesā Indijā Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauts: avoti angļu valodā 49. Darbam pievienoti 9 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: No aptaujas rezultātiem tiek noteikti divi sociālo tīklu mārketinga aspekti. Sākotnēji sociālo tīklu mārketinga nozīme tiek noteikta skaņā. Otrajā daļā tiek veikta sociālo tīklu mārketinga ietekme un iegūta pozitīvā un negatīvā ietekme. Pozitīvā ietekme ir uzticamība, viegla komunikācija ar zīmola pārstāvjiem, produktu reklamēšana, emuāra darbību uzraudzība, lēmumu pieņemšanas protokols, sociālo attiecību veidošana, klientu tirgus attiecības, piekļuve korporatīvajai pasaulei, zīmola vērtības paaugstināšana, produktu izpēte pirms pirkuma. Savukārt negatīvie aspekti ietver bažas par drošības risku, dzimumu degradāciju, tradicionālo strādnieku bezdarbu un viltus solījumiem.
Keywords Sociālo mediju mārketings, konkurences priekšrocības, patērētāju iesaistīšana, reklāma, veicināšana
Keywords in English Social Media Marketing, Competitive Advantage, Consumer Engagement, Advertising, Promotion
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 09.06.2023 14:41:27