Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Sociālo tīklu mārketinga nozīme mūsdienu biznesā Indijā |
Title in English |
The Role of Social Network Marketing in Contemporary Business in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Manojkumar Arivudai Nambi
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr. oec., Assist. Prof. Ieva Andersone
Bakalaura darba nosaukums: Sociālo tīklu mārketinga loma mūsdienu biznesā Indijā
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un
priekšlikumiem. Darba apjoms 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 4 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā iekļauts: avoti angļu valodā 49. Darbam pievienoti 9 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: No aptaujas rezultātiem tiek noteikti divi sociālo tīklu
mārketinga aspekti. Sākotnēji sociālo tīklu mārketinga nozīme tiek noteikta skaņā. Otrajā daļā
tiek veikta sociālo tīklu mārketinga ietekme un iegūta pozitīvā un negatīvā ietekme. Pozitīvā
ietekme ir uzticamība, viegla komunikācija ar zīmola pārstāvjiem, produktu reklamēšana,
emuāra darbību uzraudzība, lēmumu pieņemšanas protokols, sociālo attiecību veidošana,
klientu tirgus attiecības, piekļuve korporatīvajai pasaulei, zīmola vērtības paaugstināšana,
produktu izpēte pirms pirkuma. Savukārt negatīvie aspekti ietver bažas par drošības risku,
dzimumu degradāciju, tradicionālo strādnieku bezdarbu un viltus solījumiem. |
Keywords |
Sociālo mediju mārketings, konkurences priekšrocības, patērētāju iesaistīšana, reklāma, veicināšana |
Keywords in English |
Social Media Marketing, Competitive Advantage, Consumer Engagement, Advertising, Promotion |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
09.06.2023 14:41:27 |