Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Assessment of factors influencing consumer behavior in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inga Eriņa
Recenzents Māra Pētersone
Anotācija Promocijas darbā organizētais pētījums ilustrē galveno patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīzi, piemēram, ekonomisko, kultūras, psiholoģisko, personisko un sociālo faktoru. Tika parādīts ieskats konkrētos faktoros, kas ietekmē patērētāju uzvedību Uzbekistānā. Uzņēmumiem tika ieteikti praktiski rīki zīmola efektivitātes uzlabošanai.
Atslēgas vārdi Patērētāju uzvedība, Lēmumu pieņemšanas process, Ekonomiskie faktori, Kultūras faktori, Psiholoģiskie faktori, Personiskie faktori, Sociālie faktori, Modes industrija, Uzbekistāna.
Atslēgas vārdi angļu valodā Consumer Behavior, Decision-Making Process, Economic Factors, Cultural Factors, Psychological Factors, Personal Factors, Social Factors, Fashion Industry, Uzbekistan.
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2023 00:20:03