Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of factors influencing consumer behavior in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Māra Pētersone |
Anotācija |
Promocijas darbā organizētais pētījums ilustrē galveno patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīzi, piemēram, ekonomisko, kultūras, psiholoģisko, personisko un sociālo faktoru. Tika parādīts ieskats konkrētos faktoros, kas ietekmē patērētāju uzvedību Uzbekistānā. Uzņēmumiem tika ieteikti praktiski rīki zīmola efektivitātes uzlabošanai. |
Atslēgas vārdi |
Patērētāju uzvedība, Lēmumu pieņemšanas process, Ekonomiskie faktori, Kultūras faktori, Psiholoģiskie faktori, Personiskie faktori, Sociālie faktori, Modes industrija, Uzbekistāna. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Consumer Behavior, Decision-Making Process, Economic Factors, Cultural Factors, Psychological Factors, Personal Factors, Social Factors, Fashion Industry, Uzbekistan. |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2023 00:20:03 |