Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums Uzbekistānā |
Title in English |
Assessment of factors influencing consumer behavior in Uzbekistan |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inga Eriņa |
Reviewer |
Māra Pētersone |
Abstract |
Promocijas darbā organizētais pētījums ilustrē galveno patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīzi, piemēram, ekonomisko, kultūras, psiholoģisko, personisko un sociālo faktoru. Tika parādīts ieskats konkrētos faktoros, kas ietekmē patērētāju uzvedību Uzbekistānā. Uzņēmumiem tika ieteikti praktiski rīki zīmola efektivitātes uzlabošanai. |
Keywords |
Patērētāju uzvedība, Lēmumu pieņemšanas process, Ekonomiskie faktori, Kultūras faktori, Psiholoģiskie faktori, Personiskie faktori, Sociālie faktori, Modes industrija, Uzbekistāna. |
Keywords in English |
Consumer Behavior, Decision-Making Process, Economic Factors, Cultural Factors, Psychological Factors, Personal Factors, Social Factors, Fashion Industry, Uzbekistan. |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
08.06.2023 00:20:03 |