Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru novērtējums Uzbekistānā
Title in English Assessment of factors influencing consumer behavior in Uzbekistan
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer Māra Pētersone
Abstract Promocijas darbā organizētais pētījums ilustrē galveno patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīzi, piemēram, ekonomisko, kultūras, psiholoģisko, personisko un sociālo faktoru. Tika parādīts ieskats konkrētos faktoros, kas ietekmē patērētāju uzvedību Uzbekistānā. Uzņēmumiem tika ieteikti praktiski rīki zīmola efektivitātes uzlabošanai.
Keywords Patērētāju uzvedība, Lēmumu pieņemšanas process, Ekonomiskie faktori, Kultūras faktori, Psiholoģiskie faktori, Personiskie faktori, Sociālie faktori, Modes industrija, Uzbekistāna.
Keywords in English Consumer Behavior, Decision-Making Process, Economic Factors, Cultural Factors, Psychological Factors, Personal Factors, Social Factors, Fashion Industry, Uzbekistan.
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 08.06.2023 00:20:03