Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas darbības attīstība tirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of promotional activities in aretail company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof.A.Magidenko |
Recenzents |
Mg.oec.,J.Eriņa |
Anotācija |
Diplomprojekta mērķis ir novērtēt uzņēmuma SIA Veselības Pasaule reklāmas darbību, tās efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus, lai palielinātu reklāmas pasākumu lietderību un uzlabotu preču virzīšanu tirgū. Projektā tiek analizēti reklāmas tirgus dati, kanāli, uzņēmuma finansiālā situācija, darbība saistībā ar reklāmas pasākumu veidošanu un tās trūkumi, kā rezultātā tiek doti priekšlikumi veiksmīgākai preču virzīšanai tirgū reklāmas kanālu izvēlei un izmantošanas pilnveidošanai, interneta izmantošanai, kā arī reklāmas noformēšanai un paplašināšanai sporta sabiedrībā. Tāpat ir izveidota reklāmas kampaņa Google vietnē AdWords, kuras laikā ir izvietota SIA Veselības Pasaule reklāma internetā. Lai novērtētu drošību uzņēmumā no darbinieku puses, ir noteikti biroja darba riski un izstrādāts preventīvo pasākumu plāns.
Diplomprojekts ir sadalīts piecās daļās, kurās veikts analītisks, aprēķinu un tehnoloģisks darbs. Lai uzskatāmāk parādītu pētījuma gaitu un rezultātus, ir izveidotas tabulas, shēmas un diagrammas. Darba noslēgumā ir veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi veiksmīgākai uzņēmuma darbībai.
Projekta rezultāti liecina par to, ka SIA Veselības Pasaule ir liels potenciāls klientu piesaistē, reklāmas darbības uzlabošanā un kanālu izmantošanā, jo darbība šajā jomā ir veikta pārāk pasīvi. |
Atslēgas vārdi |
Ivars Dzalbs, Rikojums Nr. 2201 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Ivars Dzalbs, Rikojums Nr. 2201 |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2012 08:52:55 |