Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Reklāmas darbības attīstība tirdzniecības uzņēmumā |
Title in English |
Development of promotional activities in aretail company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,prof.A.Magidenko |
Reviewer |
Mg.oec.,J.Eriņa |
Abstract |
Diplomprojekta mērķis ir novērtēt uzņēmuma SIA Veselības Pasaule reklāmas darbību, tās efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus, lai palielinātu reklāmas pasākumu lietderību un uzlabotu preču virzīšanu tirgū. Projektā tiek analizēti reklāmas tirgus dati, kanāli, uzņēmuma finansiālā situācija, darbība saistībā ar reklāmas pasākumu veidošanu un tās trūkumi, kā rezultātā tiek doti priekšlikumi veiksmīgākai preču virzīšanai tirgū reklāmas kanālu izvēlei un izmantošanas pilnveidošanai, interneta izmantošanai, kā arī reklāmas noformēšanai un paplašināšanai sporta sabiedrībā. Tāpat ir izveidota reklāmas kampaņa Google vietnē AdWords, kuras laikā ir izvietota SIA Veselības Pasaule reklāma internetā. Lai novērtētu drošību uzņēmumā no darbinieku puses, ir noteikti biroja darba riski un izstrādāts preventīvo pasākumu plāns.
Diplomprojekts ir sadalīts piecās daļās, kurās veikts analītisks, aprēķinu un tehnoloģisks darbs. Lai uzskatāmāk parādītu pētījuma gaitu un rezultātus, ir izveidotas tabulas, shēmas un diagrammas. Darba noslēgumā ir veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi veiksmīgākai uzņēmuma darbībai.
Projekta rezultāti liecina par to, ka SIA Veselības Pasaule ir liels potenciāls klientu piesaistē, reklāmas darbības uzlabošanā un kanālu izmantošanā, jo darbība šajā jomā ir veikta pārāk pasīvi. |
Keywords |
Ivars Dzalbs, Rikojums Nr. 2201 |
Keywords in English |
Ivars Dzalbs, Rikojums Nr. 2201 |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
11.01.2012 08:52:55 |