Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Satisfaction in Small Enterprises: Challenges and Opportunities in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Winshow Alukka Pauly |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Nodirbek Otakhonov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Inga Eriņa
Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 23 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba atziņas ietver diskusiju par ārējiem faktoriem, kas ietekmē mazos uzņēmumus Uzbekistānā, un izaicinājumiem, ar kuriem tie saskaras. Reālie pētījumi, kas veikti mazo uzņēmumu klientiem, sniedz ieskatu par to, ar kādām iespējām un izaicinājumiem saskaras mazie uzņēmumi, lai sasniegtu klientu apmierinātību.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Otakhonov, N., Eriņa I. (2023). Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīsana”. 60p. |
Atslēgas vārdi |
Customer satisfaction, Small Enterprises, Opportunities and challenges of small enterprises, customer satisfaction theories, Uzbekistan. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer satisfaction, Small Enterprises, Opportunities and challenges of small enterprises, customer satisfaction theories, Uzbekistan. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2023 23:26:46 |