Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā
Title in English Customer Satisfaction in Small Enterprises: Challenges and Opportunities in Uzbekistan
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer Winshow Alukka Pauly
Abstract Bakalaura darba autors: Nodirbek Otakhonov Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Inga Eriņa Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 23 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba atziņas ietver diskusiju par ārējiem faktoriem, kas ietekmē mazos uzņēmumus Uzbekistānā, un izaicinājumiem, ar kuriem tie saskaras. Reālie pētījumi, kas veikti mazo uzņēmumu klientiem, sniedz ieskatu par to, ar kādām iespējām un izaicinājumiem saskaras mazie uzņēmumi, lai sasniegtu klientu apmierinātību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Otakhonov, N., Eriņa I. (2023). Klientu apmierinātība mazos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Uzbekistānā. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīsana”. 60p.
Keywords Customer satisfaction, Small Enterprises, Opportunities and challenges of small enterprises, customer satisfaction theories, Uzbekistan.
Keywords in English Customer satisfaction, Small Enterprises, Opportunities and challenges of small enterprises, customer satisfaction theories, Uzbekistan.
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 06.06.2023 23:26:46