Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Finanšu pārvaldības informācijas sistēmas |
Nosaukums |
E-komercijas platformu migrācijas ietekmejošie faktori |
Nosaukums angļu valodā |
Factors influencing the migration of e-commerce platforms |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksejs Jurenoks |
Recenzents |
Ingars Eriņš |
Anotācija |
Darba tēma ir saistīta ar e-komercijas īstenošanas veiksmes faktoriem un viņu ietekmi uz uzņēmumu attīstību. Turpinājumā šie faktori tiek izmantoti, lai izveidotu veiksmes faktoru modeli. Darba pēdējā daļā iegūta modeļa būtība, un pareizība tiek pārbaudīta intervijas laikā, kurā piedalijās kopā 3 uzņēmumi, kuriem ir pieredze ar e-komercijas adaptēšanu. Balstoties uz intervijas rezultātiem, modelis tiek atjaunots un uzlabots.
Lai pārbaudītu faktoru ietekmi, tiek veiktas atsauces uz situācijas analīzi, kurā tika aprakstīta viena uzņēmuma e-komercijas īstenošanas stratēģija, izmantotas tehnoloģijas un IT risinājumi. Papildus tika veikta tā paša uzņēmuma vērtības analīze un tika veikti aprēķini, kas ļauj novērtēt e-komercijas projekta ieguldījumu un komerciālo pievilcīgumu.
Risinājuma pārbaudē tiek izstrādāts publiski pieejams interneta veikals, kurš izmanto līdzīgas tehnoloģijas no situācijas analīzes. Risinājuma mērķis ir pārbaudīt, kā uzņēmējs var palaist e-komercijas projektu balstoties uz veiksmes faktoru modeli un situācijas analīzes iegūtām zināšanām. |
Atslēgas vārdi |
e-komercija, e-komercijas platformas, Magento, Wordpress, WooCommerce, projektu vadība, lietotāju pieredze, progresīvas tīmekļu lietotnes. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, e-commerce platforms, Magento, Wordpress, WooCommerce, project management, user experience, progressive web applications |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2023 00:00:26 |