Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Finance management information systems
Title in original language E-komercijas platformu migrācijas ietekmejošie faktori
Title in English Factors influencing the migration of e-commerce platforms
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Aleksejs Jurenoks
Reviewer Ingars Eriņš
Abstract Darba tēma ir saistīta ar e-komercijas īstenošanas veiksmes faktoriem un viņu ietekmi uz uzņēmumu attīstību. Turpinājumā šie faktori tiek izmantoti, lai izveidotu veiksmes faktoru modeli. Darba pēdējā daļā iegūta modeļa būtība, un pareizība tiek pārbaudīta intervijas laikā, kurā piedalijās kopā 3 uzņēmumi, kuriem ir pieredze ar e-komercijas adaptēšanu. Balstoties uz intervijas rezultātiem, modelis tiek atjaunots un uzlabots. Lai pārbaudītu faktoru ietekmi, tiek veiktas atsauces uz situācijas analīzi, kurā tika aprakstīta viena uzņēmuma e-komercijas īstenošanas stratēģija, izmantotas tehnoloģijas un IT risinājumi. Papildus tika veikta tā paša uzņēmuma vērtības analīze un tika veikti aprēķini, kas ļauj novērtēt e-komercijas projekta ieguldījumu un komerciālo pievilcīgumu. Risinājuma pārbaudē tiek izstrādāts publiski pieejams interneta veikals, kurš izmanto līdzīgas tehnoloģijas no situācijas analīzes. Risinājuma mērķis ir pārbaudīt, kā uzņēmējs var palaist e-komercijas projektu balstoties uz veiksmes faktoru modeli un situācijas analīzes iegūtām zināšanām.
Keywords e-komercija, e-komercijas platformas, Magento, Wordpress, WooCommerce, projektu vadība, lietotāju pieredze, progresīvas tīmekļu lietotnes.
Keywords in English e-commerce, e-commerce platforms, Magento, Wordpress, WooCommerce, project management, user experience, progressive web applications
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 06.06.2023 00:00:26