Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola tēla uzlabošanas modeļa izstrāde ilgtspējīgiem produktiem Indijā
Nosaukums angļu valodā Development of Brand Image Improvement Model for Sustainable Products in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Ilze Judrupa
Anotācija Tā kā klienti arvien vairāk apzinās viņu pirkumu ietekmi uz vidi, ilgtspējīgu preču zīmola tēls kļūst arvien svarīgāks. Asociācija starp ētisku rīcību, sociālo atbildību un vidi ir pazīstama kā ilgtspējīgs zīmola tēls. Klienti meklē uzņēmumus, kas aktīvi atbalsta ilgtspējīgu praksi un samazina savu oglekļa pēdu papildus ilgtspējīgu preču nodrošināšanai. Zīmoli, kas veiksmīgi apliecina savu uzticību ilgtspējībai, var veidot labvēlīgu zīmola reputāciju, kas tos atšķir no konkurentiem un piesaista videi jutīgus klientus. Turklāt klienti vairāk sliecas uzticēties un atbalstīt uzņēmumus, kuriem ir kopīgas vērtības un uzskati, tāpēc spēcīgs ilgtspējīgs zīmola tēls var palīdzēt uzņēmumiem saņemt atbalstu. Pētījuma jautājuma mērķis bija noskaidrot, kas ietekmē ilgtspējīgu produktu zīmolu izaugsmi Indijā. Ekspertu viedokļi par mainīgajiem faktoriem, kas ietekmē ilgtspējīgu preču zīmola tēla izaugsmi, tiek noskaidroti, izmantojot anketu, kas balstīta uz literatūras pētījumos sniegtajām iezīmēm. Lai noteiktu saistību starp faktoriem ilgtspējīgu preču zīmola tēla uzlabošanas modeļa izveidei Indijā, tiek izmantota daudzkārtēja regresijas analīze.
Atslēgas vārdi Zīmola tēls, Ilgtspējīgi produkti, Zīmols, Attīstība, Indija, Ietekme uz vidi, Videi draudzīgs, Zaļais mārketings, Patērētāju uztvere, Mārketings, Ētisks patēriņš, Ilgtspējība
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand image, Sustainable products, Branding, Development, India, Environmental impact, Eco-friendly, Green marketing, Consumer perception, Marketing, Ethical consumption, Sustainability
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2023 16:31:08