Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola tēla uzlabošanas modeļa izstrāde ilgtspējīgiem produktiem Indijā |
Title in English |
Development of Brand Image Improvement Model for Sustainable Products in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Ilze Judrupa |
Abstract |
Tā kā klienti arvien vairāk apzinās viņu pirkumu ietekmi uz vidi, ilgtspējīgu preču zīmola tēls kļūst arvien svarīgāks. Asociācija starp ētisku rīcību, sociālo atbildību un vidi ir pazīstama kā ilgtspējīgs zīmola tēls. Klienti meklē uzņēmumus, kas aktīvi atbalsta ilgtspējīgu praksi un samazina savu oglekļa pēdu papildus ilgtspējīgu preču nodrošināšanai. Zīmoli, kas veiksmīgi apliecina savu uzticību ilgtspējībai, var veidot labvēlīgu zīmola reputāciju, kas tos atšķir no konkurentiem un piesaista videi jutīgus klientus. Turklāt klienti vairāk sliecas uzticēties un atbalstīt uzņēmumus, kuriem ir kopīgas vērtības un uzskati, tāpēc spēcīgs ilgtspējīgs zīmola tēls var palīdzēt uzņēmumiem saņemt atbalstu. Pētījuma jautājuma mērķis bija noskaidrot, kas ietekmē ilgtspējīgu produktu zīmolu izaugsmi Indijā. Ekspertu viedokļi par mainīgajiem faktoriem, kas ietekmē ilgtspējīgu preču zīmola tēla izaugsmi, tiek noskaidroti, izmantojot anketu, kas balstīta uz literatūras pētījumos sniegtajām iezīmēm. Lai noteiktu saistību starp faktoriem ilgtspējīgu preču zīmola tēla uzlabošanas modeļa izveidei Indijā, tiek izmantota daudzkārtēja regresijas analīze. |
Keywords |
Zīmola tēls, Ilgtspējīgi produkti, Zīmols, Attīstība, Indija, Ietekme uz vidi, Videi draudzīgs, Zaļais mārketings, Patērētāju uztvere, Mārketings, Ētisks patēriņš, Ilgtspējība |
Keywords in English |
Brand image, Sustainable products, Branding, Development, India, Environmental impact, Eco-friendly, Green marketing, Consumer perception, Marketing, Ethical consumption, Sustainability |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
02.06.2023 16:31:08 |