Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Influenceru mārketings un tā izmantošana uzņēmumos Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Influencer marketing and its use in Latvian companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Loreta Mackeviča
Studiju programma: Bakalaura akadēmisko studiju programma
Bakalaura darba tēmas zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Influenceru mārketings un tā izmantošana
uzņēmumos Latvijā
Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54.lpp., tajā iekļauti 21 attēls. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietver: 11 latviešu, 14 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā tiek apskatīts influenceru mārketings un tā izmantošana uzņēmumos Latvijā. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti influenceru mārketingā un tā izmantošanā. Pētījumā tika veikta influenceru aptauja, Latvijas influenceru izpēte sociālo mediju platformā Instagram, influenceru intervijas. Pēc veiktā pētījuma tika salīdzināti un apkopoti iegūtie rezultāti, lai sniegtu ieteikumus influenceru mārketinga pielietošanai uzņēmumiem Latvijā.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mackeviča, L., Greitāne, R. (2023). Pētījums par Influenceru mārketingu un tā izmantošanu uzņēmumos Latvijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IEVF, Bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54.lpp. |
Atslēgas vārdi |
influenceris, influenceru mārketings, sociālie mediji |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Influencer, Influencer marketing, social media |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2023 13:35:20 |