Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Influenceru mārketings un tā izmantošana uzņēmumos Latvijā
Title in English Influencer marketing and its use in Latvian companies
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Tatjana Tambovceva
Abstract Bakalaura darba autore: Loreta Mackeviča Studiju programma: Bakalaura akadēmisko studiju programma Bakalaura darba tēmas zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Influenceru mārketings un tā izmantošana uzņēmumos Latvijā Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54.lpp., tajā iekļauti 21 attēls. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietver: 11 latviešu, 14 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā tiek apskatīts influenceru mārketings un tā izmantošana uzņēmumos Latvijā. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti influenceru mārketingā un tā izmantošanā. Pētījumā tika veikta influenceru aptauja, Latvijas influenceru izpēte sociālo mediju platformā Instagram, influenceru intervijas. Pēc veiktā pētījuma tika salīdzināti un apkopoti iegūtie rezultāti, lai sniegtu ieteikumus influenceru mārketinga pielietošanai uzņēmumiem Latvijā. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mackeviča, L., Greitāne, R. (2023). Pētījums par Influenceru mārketingu un tā izmantošanu uzņēmumos Latvijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IEVF, Bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54.lpp.
Keywords influenceris, influenceru mārketings, sociālie mediji
Keywords in English Influencer, Influencer marketing, social media
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 02.06.2023 13:35:20