Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Mārketinga risinājumos izmantoto mākoņpakalpojumu platformu salīdzinājums
Nosaukums angļu valodā Comparison of Cloud-based Service Platforms Used in Marketing Solutions
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Alberts Pumpurs
Recenzents Māris Rinģis
Anotācija Uzņēmumos aizvien vairāk pieaug datu daudzums un dažādība par to klientiem, un ļoti sarežģīta kļūst šo datu analīze un pielietojums mārketinga vajadzībām. Lielais diferencēto datu apjoms ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ uzņēmumi mārketinga mērķu sasniegšanai izmanto mākoņtehnoloģijas, apkopojot datus vienā vietā, kur tos var tālāk apstrādāt. Šī darba galvenais uzsvars vērsts uz mākoņtehnoloģiju pielietojumu mārketinga nozarē, un darba mērķis ir izpētīt un salīdzināt izmantotākās mārketinga mākoņa platformas, lai izdarītu secinājumus par to, kura no platformām ir piemērotākā, kāda veida uzņēmumiem. Tika noskaidrots, ka visvairāk lietotās platformas uzņēmumu vidū, ir Salesforce, Adobe, un Oracle mārketinga mākoņa platformas. Teorētiski tika izpētītas visas trīs platformas, taču praktiski tika pētītas, tikai Oracle un Salesforce platformas. Darbā ir 67 lappuses, 21 bilde, 9 tabulas, 2 pielikumi un 40 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi MĀRKETINGA MĀKONIS, MĀKOŅDATOŠANA, AUTOMATIZĀCIJA, PERSONALIZĀCIJA
Atslēgas vārdi angļu valodā MARKETING CLOUD, CLOUD COMPUTING, AUTOMATIZATION, PERSONALIZATION
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2023 23:43:31