Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Mārketinga risinājumos izmantoto mākoņpakalpojumu platformu salīdzinājums |
Nosaukums angļu valodā |
Comparison of Cloud-based Service Platforms Used in Marketing Solutions |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Alberts Pumpurs |
Recenzents |
Māris Rinģis |
Anotācija |
Uzņēmumos aizvien vairāk pieaug datu daudzums un dažādība par to klientiem, un ļoti sarežģīta kļūst šo datu analīze un pielietojums mārketinga vajadzībām. Lielais diferencēto datu apjoms ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ uzņēmumi mārketinga mērķu sasniegšanai izmanto mākoņtehnoloģijas, apkopojot datus vienā vietā, kur tos var tālāk apstrādāt. Šī darba galvenais uzsvars vērsts uz mākoņtehnoloģiju pielietojumu mārketinga nozarē, un darba mērķis ir izpētīt un salīdzināt izmantotākās mārketinga mākoņa platformas, lai izdarītu secinājumus par to, kura no platformām ir piemērotākā, kāda veida uzņēmumiem. Tika noskaidrots, ka visvairāk lietotās platformas uzņēmumu vidū, ir Salesforce, Adobe, un Oracle mārketinga mākoņa platformas. Teorētiski tika izpētītas visas trīs platformas, taču praktiski tika pētītas, tikai Oracle un Salesforce platformas.
Darbā ir 67 lappuses, 21 bilde, 9 tabulas, 2 pielikumi un 40 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
MĀRKETINGA MĀKONIS, MĀKOŅDATOŠANA, AUTOMATIZĀCIJA, PERSONALIZĀCIJA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MARKETING CLOUD, CLOUD COMPUTING, AUTOMATIZATION, PERSONALIZATION |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 23:43:31 |