Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Mārketinga risinājumos izmantoto mākoņpakalpojumu platformu salīdzinājums |
Title in English |
Comparison of Cloud-based Service Platforms Used in Marketing Solutions |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Alberts Pumpurs |
Reviewer |
Māris Rinģis |
Abstract |
Uzņēmumos aizvien vairāk pieaug datu daudzums un dažādība par to klientiem, un ļoti sarežģīta kļūst šo datu analīze un pielietojums mārketinga vajadzībām. Lielais diferencēto datu apjoms ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ uzņēmumi mārketinga mērķu sasniegšanai izmanto mākoņtehnoloģijas, apkopojot datus vienā vietā, kur tos var tālāk apstrādāt. Šī darba galvenais uzsvars vērsts uz mākoņtehnoloģiju pielietojumu mārketinga nozarē, un darba mērķis ir izpētīt un salīdzināt izmantotākās mārketinga mākoņa platformas, lai izdarītu secinājumus par to, kura no platformām ir piemērotākā, kāda veida uzņēmumiem. Tika noskaidrots, ka visvairāk lietotās platformas uzņēmumu vidū, ir Salesforce, Adobe, un Oracle mārketinga mākoņa platformas. Teorētiski tika izpētītas visas trīs platformas, taču praktiski tika pētītas, tikai Oracle un Salesforce platformas.
Darbā ir 67 lappuses, 21 bilde, 9 tabulas, 2 pielikumi un 40 informācijas avoti. |
Keywords |
MĀRKETINGA MĀKONIS, MĀKOŅDATOŠANA, AUTOMATIZĀCIJA, PERSONALIZĀCIJA |
Keywords in English |
MARKETING CLOUD, CLOUD COMPUTING, AUTOMATIZATION, PERSONALIZATION |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
30.05.2023 23:43:31 |