Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikāciju kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Increasing the Effectiveness of Marketing Communication Campaigns for PR Agency |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Jankovska |
Recenzents |
Rasma Pīpiķe |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Loreta Diāna Brakmane
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Ilze Jankovska
Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, četras daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 3 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti latviešu un 29 angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis bija izpētīt un noteikt efektīvas mārketinga komunikācijas kampaņas veidojošos paņēmienus un izstrādāt efektīvu mārketinga komunikācijas kampaņu aģentūrai SIA “Divi gani”. Darba rezultātā mērķis tika sasniegts un apstiprinājās sākotnēji izvirzītā hipotēze par to, ka veidojot divvirziena komunikāciju un uzrunājot, iesaistot mērķauditoriju mārketinga komunikācijas procesā, kampaņa sniedz lielāku efektivitāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Brakmane, L. D., Jankovska, I. (2023). Mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programmas “Uzņēmējdarbība un vadību zinības mārketinga specialitāte” 68 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, komunikācijas process, mārketinga komunikācijas procesa veidojošie paņēmieni, mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, the process of communication, the techniques that make up the marketing communication process, and increasing the effectiveness of marketing communications campaigns |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 21:51:16 |