Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga komunikāciju kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā
Title in English Project for Increasing the Effectiveness of Marketing Communication Campaigns for PR Agency
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ilze Jankovska
Reviewer Rasma Pīpiķe
Abstract Bakalaura darba autore: Loreta Diāna Brakmane Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Ilze Jankovska Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, četras daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 3 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti latviešu un 29 angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis bija izpētīt un noteikt efektīvas mārketinga komunikācijas kampaņas veidojošos paņēmienus un izstrādāt efektīvu mārketinga komunikācijas kampaņu aģentūrai SIA “Divi gani”. Darba rezultātā mērķis tika sasniegts un apstiprinājās sākotnēji izvirzītā hipotēze par to, ka veidojot divvirziena komunikāciju un uzrunājot, iesaistot mērķauditoriju mārketinga komunikācijas procesā, kampaņa sniedz lielāku efektivitāti. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Brakmane, L. D., Jankovska, I. (2023). Mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšanas projekts sabiedrisko attiecību aģentūrā. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programmas “Uzņēmējdarbība un vadību zinības mārketinga specialitāte” 68 lpp.
Keywords Mārketings, komunikācijas process, mārketinga komunikācijas procesa veidojošie paņēmieni, mārketinga komunikācijas kampaņu efektivitātes paaugstināšana
Keywords in English Marketing, the process of communication, the techniques that make up the marketing communication process, and increasing the effectiveness of marketing communications campaigns
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 30.05.2023 21:51:16