Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība
Nosaukums Fizisko un digitālo kanālu integrācija daudzkanālu e-komercijā
Nosaukums angļu valodā Integration of Physical and Digital Channels in Omni-Channel E-Commerce
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Arnis Lektauers
Recenzents Juan Jose Ramos
Anotācija Daudzkanālu stratēģiju ieviešana ir kļuvusi par tendenci visā pasaulē, tai ir milzīga ietekme uz organizāciju attīstību un klientu iepirkšanās paradumiem. Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt daudzkanālu stratēģiju ieviešanu no uzņēmuma puses un daudzkanālu ietekmi uz klientu no patērētāja puses. ArchiMate metamodelis ir izstrādāts, lai modelētu mazumtirdzniecības uzņēmuma arhitektūru, izmantojot daudzkanālu stratēģijas no visa uzņēmuma integrēta skatījuma, aspektu analīze parāda, ka daudzkanālu stratēģiju ieviešana biznesā ietver vairākas nodaļas un infrastruktūras izveidi, dažādas visaptverošas -kanālu stratēģijas tiek pielietotas dažādos uzņēmuma arhitektūras slāņos. Lai izpētītu patērētāju reakciju uz daudzkanālu komerciju, tiek veikta anketas aptauja, lai izpētītu kanālu izvēles un pirkšanas faktoru ietekmi dažādos pirkuma posmos daudzkanālu komercijas kontekstā. Atbilžu analīze parāda, ka klientu lēmums, kas pieņemts pašreizējā pirkuma posmā, ietekmē klientu lēmumu, kas pieņemts nākamajā pirkuma posmā, un ANOVA testa rezultāti liecina, ka klientu izvēles kanālu informācijai par produktu apkopošanai ir ietekme uz pasūtījuma kanālu izvēli. , pasūtījuma kanālu izvēle ietekmē klientu maksājumu veidus un preču saņemšanas veidus. Maģistra darbs satur 89 lapas, 30 attēlus, 12 tabulas, 69 avotus un 3 pielikumus.
Atslēgas vārdi E-KOMERCIJA, OMNI-KANĀLS, KANĀLU INTEGRĀCIJA, KLIENTU PIEREDZE
Atslēgas vārdi angļu valodā E-COMMERCE, OMNI-CHANNEL, CHANNEL INTEGRATION, CUSTOMER EXPERIENCE
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2023 19:51:01