Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Logistics and Supply Chain Management
Title in original language Fizisko un digitālo kanālu integrācija daudzkanālu e-komercijā
Title in English Integration of Physical and Digital Channels in Omni-Channel E-Commerce
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Arnis Lektauers
Reviewer Juan Jose Ramos
Abstract Daudzkanālu stratēģiju ieviešana ir kļuvusi par tendenci visā pasaulē, tai ir milzīga ietekme uz organizāciju attīstību un klientu iepirkšanās paradumiem. Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt daudzkanālu stratēģiju ieviešanu no uzņēmuma puses un daudzkanālu ietekmi uz klientu no patērētāja puses. ArchiMate metamodelis ir izstrādāts, lai modelētu mazumtirdzniecības uzņēmuma arhitektūru, izmantojot daudzkanālu stratēģijas no visa uzņēmuma integrēta skatījuma, aspektu analīze parāda, ka daudzkanālu stratēģiju ieviešana biznesā ietver vairākas nodaļas un infrastruktūras izveidi, dažādas visaptverošas -kanālu stratēģijas tiek pielietotas dažādos uzņēmuma arhitektūras slāņos. Lai izpētītu patērētāju reakciju uz daudzkanālu komerciju, tiek veikta anketas aptauja, lai izpētītu kanālu izvēles un pirkšanas faktoru ietekmi dažādos pirkuma posmos daudzkanālu komercijas kontekstā. Atbilžu analīze parāda, ka klientu lēmums, kas pieņemts pašreizējā pirkuma posmā, ietekmē klientu lēmumu, kas pieņemts nākamajā pirkuma posmā, un ANOVA testa rezultāti liecina, ka klientu izvēles kanālu informācijai par produktu apkopošanai ir ietekme uz pasūtījuma kanālu izvēli. , pasūtījuma kanālu izvēle ietekmē klientu maksājumu veidus un preču saņemšanas veidus. Maģistra darbs satur 89 lapas, 30 attēlus, 12 tabulas, 69 avotus un 3 pielikumus.
Keywords E-KOMERCIJA, OMNI-KANĀLS, KANĀLU INTEGRĀCIJA, KLIENTU PIEREDZE
Keywords in English E-COMMERCE, OMNI-CHANNEL, CHANNEL INTEGRATION, CUSTOMER EXPERIENCE
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 30.05.2023 19:51:01