Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu attieksmes uzlabošanas modeļa izstrāde videi draudzīgu produktu izvēlē |
Nosaukums angļu valodā |
Development of a Model for Improving Customer Attitudes in Choosing Environmentally Friendly Products |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irēna Vaivode |
Recenzents |
Vladimirs Šatrevičs |
Anotācija |
Pēdējos gados ir vērojama pieaugoša patērētāju vides apziņas tendence, kā rezultātā ir mainījusies viņu attieksme pret videi draudzīgiem produktiem. Klienti tagad vairāk apzinās sava patēriņa ietekmi uz vidi un ir gatavi izdarīt izvēli, kas pamatojas uz ilgtspējību. Viņi aktīvi meklē produktus, kas ir videi draudzīgi, ražoti, izmantojot videi draudzīgus procesus. Klienti ir gatavi maksāt vairāk par videi draudzīgām precēm. Šī pētījuma mērķis ir noteikt faktorus, kas veicina patērētāju attieksmi pret videi draudzīgu produktu izvēli. Darba autors ir izmantojis akadēmiskās datubāzes, piemēram, Research Gate, Science Direct un Google Scholar, lai atrastu tēmai atbilstošus zinātniskos rakstus, kas publicēti laika posmā no 2017. līdz 2022. gadam. Šī pētījuma konceptuālais ietvars tika izveidots, izmantojot tiešsaistes resursus, kas attiecas uz patērētāju attieksmi pret videi draudzīgu preču izvēli. Aptauja tika veikta, izmantojot autora izstrādātu anketu, kas tika veidota, pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzes procesā iegūtajiem rezultātiem. Tika veikta ekspertu strukturēta aptauja, lai noteiktu identificēto mainīgo lielumu ietekmes un vadāmības līmeni. Lai noskaidrotu identificēto mainīgo ietekmi un vadāmību, tika veikta faktoru analīze. Konceptuālais modelis tika izstrādāts, ņemot vērā identificētos ietekmes un vadāmības līmeņus. |
Atslēgas vārdi |
Modelis, Klientu attieksme, Vides draudzīgi produkti, Faktori, Videi draudzīgi, Iegādes nodomi, Apziņa, Ilgtspējīgs, Kvalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Model, Customer Attitudes, Environmentally Friendly Products, Factors, Eco-friendly, Purchase Intentions, awareness, sustainable, quality |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 16:52:34 |