Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
E-komercijas platformas Magento lojalitātes programmas moduļa izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of the Loyalty Program Module for the Magento E-Commerce Platform |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Jānis Grundspeņķis |
Anotācija |
Bakalaura darba tips – 3 tips: Produkta vai prototipa izstrāde.
Bakalaura darbs ir veltīts klientu lojalitātes nozīmes un ietekmējošo faktoru
izpētei, analīzei e-komercijas tīmekļa vietnēs, kā arī izpētīt jau esošos moduļus
Magento e-komercijas platformā saistībā ar lojalitātes programmu. Balstoties uz
analīzes rezultātiem, izstrādāt kvalitatīvu lojalitātes programmas moduli Magento e-
komercijas platformā, kas palīdz veicināt klientu lojalitāti.
Galvenā uzmanība tiek pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: izpētīt jau esošos
moduļus Magento e-komercijas platformā saistībā ar lojalitātes programmu; izveidot
visu nepieciešamo infrastruktūra, lai uzstādītu Magento e-komercijas platformu;
identificēt kāda funkcionalitāte ir iekļaujama modulī; izstrādāt kvalitatīvu lojalitātes
programmas moduli; veikt moduļa praktisko realizāciju un pārbaudīt tā darbību;
salīdzināt izstrādāto moduli Magento e-komercijas platformā ar jau esošajiem
moduļiem pēc izvēlētiem kritērijiem.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek
aprakstīta tēmas aktualitāte, bakalaura darba mērķi un veicamie uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek noteikti faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti un aprakstīti
jau esošie lojalitātes programmas moduļi Magento e-komercijas platformā.
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta nepieciešamās tehnoloģijas infrastruktūras
izveidei priekš Magento e-komercijas platformas un platformas uzstādīšana lokāli.
Trešajā nodaļa tiek veikta funkcionalitātes identificēšana, kas ir iekļaujama
modulī, kā arī kvalitatīva lojalitātes moduļa izstrāde.
Ceturtā nodaļa satur vērtēšanas kritēriju aprakstu, kā arī izstrādātā moduļa
pārbaudi un salīdzināšana ar jau esošajiem moduļiem, balstoties uz vērtēšanas
kritēriju rezultātiem.
Darbā ir: 67 lpp. teksta, 59 attēli, 9 tabulas un 31 bibliogrāfijas avoti.
Atslēgvārdi: E-komercija; Klientu lojalitāte; Magento; Lojalitātes programma. |
Atslēgas vārdi |
E-komercija; Klientu lojalitāte; Magento; Lojalitātes programma. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce; Client loyalty; Magento; Loyalty program. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 11:36:24 |