Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
E-komercijas platformas Magento lojalitātes programmas moduļa izstrāde |
Title in English |
Development of the Loyalty Program Module for the Magento E-Commerce Platform |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Natālija Prokofjeva |
Reviewer |
Jānis Grundspeņķis |
Abstract |
Bakalaura darba tips – 3 tips: Produkta vai prototipa izstrāde.
Bakalaura darbs ir veltīts klientu lojalitātes nozīmes un ietekmējošo faktoru
izpētei, analīzei e-komercijas tīmekļa vietnēs, kā arī izpētīt jau esošos moduļus
Magento e-komercijas platformā saistībā ar lojalitātes programmu. Balstoties uz
analīzes rezultātiem, izstrādāt kvalitatīvu lojalitātes programmas moduli Magento e-
komercijas platformā, kas palīdz veicināt klientu lojalitāti.
Galvenā uzmanība tiek pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: izpētīt jau esošos
moduļus Magento e-komercijas platformā saistībā ar lojalitātes programmu; izveidot
visu nepieciešamo infrastruktūra, lai uzstādītu Magento e-komercijas platformu;
identificēt kāda funkcionalitāte ir iekļaujama modulī; izstrādāt kvalitatīvu lojalitātes
programmas moduli; veikt moduļa praktisko realizāciju un pārbaudīt tā darbību;
salīdzināt izstrādāto moduli Magento e-komercijas platformā ar jau esošajiem
moduļiem pēc izvēlētiem kritērijiem.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek
aprakstīta tēmas aktualitāte, bakalaura darba mērķi un veicamie uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek noteikti faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti un aprakstīti
jau esošie lojalitātes programmas moduļi Magento e-komercijas platformā.
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta nepieciešamās tehnoloģijas infrastruktūras
izveidei priekš Magento e-komercijas platformas un platformas uzstādīšana lokāli.
Trešajā nodaļa tiek veikta funkcionalitātes identificēšana, kas ir iekļaujama
modulī, kā arī kvalitatīva lojalitātes moduļa izstrāde.
Ceturtā nodaļa satur vērtēšanas kritēriju aprakstu, kā arī izstrādātā moduļa
pārbaudi un salīdzināšana ar jau esošajiem moduļiem, balstoties uz vērtēšanas
kritēriju rezultātiem.
Darbā ir: 67 lpp. teksta, 59 attēli, 9 tabulas un 31 bibliogrāfijas avoti.
Atslēgvārdi: E-komercija; Klientu lojalitāte; Magento; Lojalitātes programma. |
Keywords |
E-komercija; Klientu lojalitāte; Magento; Lojalitātes programma. |
Keywords in English |
E-commerce; Client loyalty; Magento; Loyalty program. |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
30.05.2023 11:36:24 |