Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā
Nosaukums angļu valodā The Use of Augmented Reality in Neuromarketing
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Egils Ginters
Recenzents Oļegs Gaidučenko
Anotācija Virtuālās un papildinātās realitātes pielietošana atļauj uzlabot darba operāciju kvalitāti un efektivitāti, jo paātrina vizuālās informācijas apstrādes ātrumu un sniedz pilnvērtīgāku priekšstatu par mērķa objektu. Papildinātās realitātes pamata jautājumi ir objekta attēla pareiza atpazīšana un digitālās informācijas piemērotas vizualizācijas izvēle. Viens no lietojuma virzieniem ir neiromarketings, kur papildinātās realitātes pareizs lietojums var būtiski ietekmēt klienta motivāciju un pārdošanas/pirkšanas operāciju efektivitāti. Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā”. Darba galvenais mērķis bija izstrādāt konceptuālu modeli un rekomendācijas papildinātās realitātes lietojumam neiromarketingā. Bakalaura darba uzdevumi: 1. Papildinātās realitātes metožu klasifikācija. 2. Objektu atpazīšanas metodes un to izmantošana papildinātās realitātes lietotnēs. 3. Papildinātās realitātes lietojumu neiromarketingā analīze. 4. Papildinātās realitātes lietojuma konceptuālā modeļa izstrādāšana. 5. Uz papildinātās realitātes lietojumu balstīts neiromarketinga risinājums mazumtirdzniecībā. 6. Rekomendāciju izstrāde papildinātās realitātes izmantošanai neiromarketingā. Darba apjoms: 68 lpp., 7 tabulas, 35 attēli, 3 pielikumi un 81 literatūras avots.
Atslēgas vārdi papildinātā realitāte, neiromarketings, objekta atpazīšana, sociotehniska sistēma
Atslēgas vārdi angļu valodā augmented reality, neuromarketing, object recognition, sociotechnical system
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2023 23:58:10