Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā |
Nosaukums angļu valodā |
The Use of Augmented Reality in Neuromarketing |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Egils Ginters |
Recenzents |
Oļegs Gaidučenko |
Anotācija |
Virtuālās un papildinātās realitātes pielietošana atļauj uzlabot darba operāciju
kvalitāti un efektivitāti, jo paātrina vizuālās informācijas apstrādes ātrumu un sniedz
pilnvērtīgāku priekšstatu par mērķa objektu. Papildinātās realitātes pamata jautājumi ir
objekta attēla pareiza atpazīšana un digitālās informācijas piemērotas vizualizācijas
izvēle. Viens no lietojuma virzieniem ir neiromarketings, kur papildinātās realitātes
pareizs lietojums var būtiski ietekmēt klienta motivāciju un pārdošanas/pirkšanas
operāciju efektivitāti.
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Papildinātās realitātes lietojums
neiromarketingā”. Darba galvenais mērķis bija izstrādāt konceptuālu modeli un
rekomendācijas papildinātās realitātes lietojumam neiromarketingā. Bakalaura darba
uzdevumi:
1. Papildinātās realitātes metožu klasifikācija.
2. Objektu atpazīšanas metodes un to izmantošana papildinātās realitātes lietotnēs.
3. Papildinātās realitātes lietojumu neiromarketingā analīze.
4. Papildinātās realitātes lietojuma konceptuālā modeļa izstrādāšana.
5. Uz papildinātās realitātes lietojumu balstīts neiromarketinga risinājums
mazumtirdzniecībā.
6. Rekomendāciju izstrāde papildinātās realitātes izmantošanai neiromarketingā.
Darba apjoms: 68 lpp., 7 tabulas, 35 attēli, 3 pielikumi un 81 literatūras avots. |
Atslēgas vārdi |
papildinātā realitāte, neiromarketings, objekta atpazīšana, sociotehniska sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
augmented reality, neuromarketing, object recognition, sociotechnical system |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2023 23:58:10 |