Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā
Title in English The Use of Augmented Reality in Neuromarketing
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Egils Ginters
Reviewer Oļegs Gaidučenko
Abstract Virtuālās un papildinātās realitātes pielietošana atļauj uzlabot darba operāciju kvalitāti un efektivitāti, jo paātrina vizuālās informācijas apstrādes ātrumu un sniedz pilnvērtīgāku priekšstatu par mērķa objektu. Papildinātās realitātes pamata jautājumi ir objekta attēla pareiza atpazīšana un digitālās informācijas piemērotas vizualizācijas izvēle. Viens no lietojuma virzieniem ir neiromarketings, kur papildinātās realitātes pareizs lietojums var būtiski ietekmēt klienta motivāciju un pārdošanas/pirkšanas operāciju efektivitāti. Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā”. Darba galvenais mērķis bija izstrādāt konceptuālu modeli un rekomendācijas papildinātās realitātes lietojumam neiromarketingā. Bakalaura darba uzdevumi: 1. Papildinātās realitātes metožu klasifikācija. 2. Objektu atpazīšanas metodes un to izmantošana papildinātās realitātes lietotnēs. 3. Papildinātās realitātes lietojumu neiromarketingā analīze. 4. Papildinātās realitātes lietojuma konceptuālā modeļa izstrādāšana. 5. Uz papildinātās realitātes lietojumu balstīts neiromarketinga risinājums mazumtirdzniecībā. 6. Rekomendāciju izstrāde papildinātās realitātes izmantošanai neiromarketingā. Darba apjoms: 68 lpp., 7 tabulas, 35 attēli, 3 pielikumi un 81 literatūras avots.
Keywords papildinātā realitāte, neiromarketings, objekta atpazīšana, sociotehniska sistēma
Keywords in English augmented reality, neuromarketing, object recognition, sociotechnical system
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 29.05.2023 23:58:10