Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Papildinātās realitātes lietojums neiromarketingā |
Title in English |
The Use of Augmented Reality in Neuromarketing |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Egils Ginters |
Reviewer |
Oļegs Gaidučenko |
Abstract |
Virtuālās un papildinātās realitātes pielietošana atļauj uzlabot darba operāciju
kvalitāti un efektivitāti, jo paātrina vizuālās informācijas apstrādes ātrumu un sniedz
pilnvērtīgāku priekšstatu par mērķa objektu. Papildinātās realitātes pamata jautājumi ir
objekta attēla pareiza atpazīšana un digitālās informācijas piemērotas vizualizācijas
izvēle. Viens no lietojuma virzieniem ir neiromarketings, kur papildinātās realitātes
pareizs lietojums var būtiski ietekmēt klienta motivāciju un pārdošanas/pirkšanas
operāciju efektivitāti.
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Papildinātās realitātes lietojums
neiromarketingā”. Darba galvenais mērķis bija izstrādāt konceptuālu modeli un
rekomendācijas papildinātās realitātes lietojumam neiromarketingā. Bakalaura darba
uzdevumi:
1. Papildinātās realitātes metožu klasifikācija.
2. Objektu atpazīšanas metodes un to izmantošana papildinātās realitātes lietotnēs.
3. Papildinātās realitātes lietojumu neiromarketingā analīze.
4. Papildinātās realitātes lietojuma konceptuālā modeļa izstrādāšana.
5. Uz papildinātās realitātes lietojumu balstīts neiromarketinga risinājums
mazumtirdzniecībā.
6. Rekomendāciju izstrāde papildinātās realitātes izmantošanai neiromarketingā.
Darba apjoms: 68 lpp., 7 tabulas, 35 attēli, 3 pielikumi un 81 literatūras avots. |
Keywords |
papildinātā realitāte, neiromarketings, objekta atpazīšana, sociotehniska sistēma |
Keywords in English |
augmented reality, neuromarketing, object recognition, sociotechnical system |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
29.05.2023 23:58:10 |