Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmolu identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos
Nosaukums angļu valodā Development of Brand Identity Management Model in Times of Turbulence
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Linda Saulīte
Anotācija Maģistra darba autors: Ella Bērziņa Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec. Rita Greitāne Maģistra darba temats: Zīmola identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas un empīriskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 32 attēli un 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: divdesmit astoņi avoti angļu valodā un pieci latviešu valodā. Darbam pievienoti pieci pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Maģistra darbā tiek apskatīts un pamatots zīmola identitātes būtiskums uzņēmējdarbībā. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti par zīmola identitāti. Pētījumā tiek veikta sabiedrības aptauja un ekspertu intervijas, kā arī tiek veikta kontentanalīze, lai iegūtu galvenās zīmola identitātes komponentes. Darbā tiek identificētas galvenās izaicinājumu jomas, ar kurām uzņēmumi saskaras savas zīmola identitātes vadībā, un tiks piedāvāti risinājumi šo izaicinājumu pārvarēšanai. Tāpat darba autore izstrādās zīmola identitātes vadības modeli, kurš palīdzēs uzņēmumiem, kuri vēlas efektīvi un elastīgi pārvaldīt savu zīmola identitāti pārmaiņu apstākļos un nodrošināt konsekventu zīmola identitāti savās darbībās un saziņā ar patērētājiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Bērziņa, E., Greitāne, R. (2023). Zīmola identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos. Maģistra darbs. Rīga: RTU, UIVI, IEVF , maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 83 lpp.
Atslēgas vārdi zīmols, identitāte, vadība, stāsts, modelis, pārmaiņu laiki
Atslēgas vārdi angļu valodā brand, identity, management, story, model, times of turbulence
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2023 14:57:05