Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmolu identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos
Title in English Development of Brand Identity Management Model in Times of Turbulence
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Linda Saulīte
Abstract Maģistra darba autors: Ella Bērziņa Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec. Rita Greitāne Maģistra darba temats: Zīmola identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas un empīriskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 32 attēli un 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: divdesmit astoņi avoti angļu valodā un pieci latviešu valodā. Darbam pievienoti pieci pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Maģistra darbā tiek apskatīts un pamatots zīmola identitātes būtiskums uzņēmējdarbībā. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti par zīmola identitāti. Pētījumā tiek veikta sabiedrības aptauja un ekspertu intervijas, kā arī tiek veikta kontentanalīze, lai iegūtu galvenās zīmola identitātes komponentes. Darbā tiek identificētas galvenās izaicinājumu jomas, ar kurām uzņēmumi saskaras savas zīmola identitātes vadībā, un tiks piedāvāti risinājumi šo izaicinājumu pārvarēšanai. Tāpat darba autore izstrādās zīmola identitātes vadības modeli, kurš palīdzēs uzņēmumiem, kuri vēlas efektīvi un elastīgi pārvaldīt savu zīmola identitāti pārmaiņu apstākļos un nodrošināt konsekventu zīmola identitāti savās darbībās un saziņā ar patērētājiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Bērziņa, E., Greitāne, R. (2023). Zīmola identitātes vadības modeļa izstrāde pārmaiņu laikos. Maģistra darbs. Rīga: RTU, UIVI, IEVF , maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 83 lpp.
Keywords zīmols, identitāte, vadība, stāsts, modelis, pārmaiņu laiki
Keywords in English brand, identity, management, story, model, times of turbulence
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 29.05.2023 14:57:05