Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes pilnveidošana |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of service guality in a company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt.R.Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec.,lekt.I.Ovčiņņikova |
Anotācija |
Šajā darbā tiek pētīts Runway International sniegtais pakalpojums Norwegian Air lidkompānijai .Analīzes nolūkos tiek aplūkotas ārpakalpojumu sniegšanas kopējās tendences un nozīme , tālākā darba gaitā uzmanība tiek pievērsta pētāmajam objektam un tā analīzei. Pēc informācijas iegūšanas, tiek noteikta galvenā problēma un tās atrisināšanas rezultātā, tiek iegūts ieskats par apakš problēmām, kuru atrisināšanas rezultātā būtu iespējams celt sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Darba gaitā tiek piedāvāti un izvērtēti dažādi problēmas risināšanu varianti un uzrādītas šo variantu tehniskas un projektu tipa īstenošanas iespējas. |
Atslēgas vārdi |
ārpakalpojumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
outsourcing offshoring |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2012 02:16:12 |