Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes pilnveidošana
Title in English Improvement of service guality in a company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec.,lekt.R.Greitāne
Reviewer Mg.oec.,lekt.I.Ovčiņņikova
Abstract Šajā darbā tiek pētīts Runway International sniegtais pakalpojums Norwegian Air lidkompānijai .Analīzes nolūkos tiek aplūkotas ārpakalpojumu sniegšanas kopējās tendences un nozīme , tālākā darba gaitā uzmanība tiek pievērsta pētāmajam objektam un tā analīzei. Pēc informācijas iegūšanas, tiek noteikta galvenā problēma un tās atrisināšanas rezultātā, tiek iegūts ieskats par apakš problēmām, kuru atrisināšanas rezultātā būtu iespējams celt sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Darba gaitā tiek piedāvāti un izvērtēti dažādi problēmas risināšanu varianti un uzrādītas šo variantu tehniskas un projektu tipa īstenošanas iespējas.
Keywords ārpakalpojumi
Keywords in English outsourcing offshoring
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 11.01.2012 02:16:12