Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Development of marketing strategy in an enterprise“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. I.Andersone |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba autors: students Romans Belokurovs.
Bakalaura darba tēma: Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā.
Autors ir studējis : RTU, IEVF, TIN, studiju programmā Uzņēmējdarbība
un vadīšana.
Darba mērķis : ir Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana uzņēmumam SIA
Beauty Town.
Darba analītiska un apskata daļa tiek izklāstīts tirgzinību jēdziens, būtība
un nozīme, stratēģijas un stratēģiju izstrādāšanas procesa posmi.
Pētījumu un aprēķinu daļa izskatīti SIA Beauty town darbības aspekti,
tiek aprakstīts un analizēts SIA Beauty town uzņēmums izmantojot
segmentēšanas, konkurences un SVID analīzes modeļus. Tiek piedāvāta
konkrēta tirgzinības stratēģija un konkrēts rīcības plāns šīs stratēģijas
realizēšanai praksē.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir tādi, ka balstoties uz
uzņēmuma sniegtajiem datiem, darbā tiek izstrādās stratēģijas un autors secina,
ka piedalīšanās līdzīgās izstādēs u citi pasākumi palīdzes nostiprināt pozīciju
tirgū.
Darbs sastāv no ievada, divām daļām, nobeiguma un bibliogrāfiska
saraksta. Darba apjoms ir 63 lappuses, kuras ievietoti 7 attēli un 9 tabulas,
bibliogrāfija 12 avoti latviešu un 3 krievu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Tirgzinības stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Development of the marketing strategy in the enterprise. |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 11:41:09 |