Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz zīmolvedību |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Influencer Marketing Impact on Branding |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Linda Saulīte |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Elizabete Rumjanceva
Noslēguma darba zinātniskā vadītāja: Docente, Ieva Andersone
Noslēguma darba temats: Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz
zīmolvedību.
Noslēguma darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 97 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 6 tabulas 14 formulas. Izmantotās
literatūras avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu valodā un 32 avoti angļu valodā. Darbam
pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Noslēguma darba mērķis ir veikt pētījumu par
ietekmeru mārketinga ietekmes novērtēšanu uz zīmolvedību un izstrādāt maģistra darba
novitāti – matemātisku modeli. Darba gaitā tika veiktas ekspertu intervijas, kuras mērķis bija
noskaidrot mārketinga ekspertu viedokli par ietekmeru mārketingu. Tika veikta arī patērētāju
aptauja, kuras mērķis bija noskaidrot patērētāju pieredzi, saskaroties ar ietekmeru radīto
saturu. Tika veikta mediju un reklāmas aģentūras realizēto ietekmeru mārketinga kampaņu
analīze. No aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, kā arī autores veiktajām analīzēm tika
izstrādāta maģistra darba novitāte. Tika konstatēts ar kādiem izaicinājumiem un problēmām
zīmols var saskarties, izmantojot ietekmeru mārketingu un izstrādāts modelis ietekmera
efektivitātes aprēķināšanai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Rumjanceva, E., Andersone, I. (2023).
Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz zīmolvedību. Maģistra darbs. Rīga: RTU,
UIVI, TIN, maģistra akadēmiskā studiju programma „Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 97 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Ietekmeru mārketings, zīmolvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Influencer marketing, branding |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2023 19:22:23 |