Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz zīmolvedību |
Title in English |
Assessment of Influencer Marketing Impact on Branding |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Linda Saulīte |
Abstract |
Noslēguma darba autore: Elizabete Rumjanceva
Noslēguma darba zinātniskā vadītāja: Docente, Ieva Andersone
Noslēguma darba temats: Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz
zīmolvedību.
Noslēguma darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 97 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 6 tabulas 14 formulas. Izmantotās
literatūras avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu valodā un 32 avoti angļu valodā. Darbam
pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Noslēguma darba mērķis ir veikt pētījumu par
ietekmeru mārketinga ietekmes novērtēšanu uz zīmolvedību un izstrādāt maģistra darba
novitāti – matemātisku modeli. Darba gaitā tika veiktas ekspertu intervijas, kuras mērķis bija
noskaidrot mārketinga ekspertu viedokli par ietekmeru mārketingu. Tika veikta arī patērētāju
aptauja, kuras mērķis bija noskaidrot patērētāju pieredzi, saskaroties ar ietekmeru radīto
saturu. Tika veikta mediju un reklāmas aģentūras realizēto ietekmeru mārketinga kampaņu
analīze. No aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, kā arī autores veiktajām analīzēm tika
izstrādāta maģistra darba novitāte. Tika konstatēts ar kādiem izaicinājumiem un problēmām
zīmols var saskarties, izmantojot ietekmeru mārketingu un izstrādāts modelis ietekmera
efektivitātes aprēķināšanai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Rumjanceva, E., Andersone, I. (2023).
Ietekmeru mārketinga ietekmes novērtējums uz zīmolvedību. Maģistra darbs. Rīga: RTU,
UIVI, TIN, maģistra akadēmiskā studiju programma „Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 97 lpp. |
Keywords |
Ietekmeru mārketings, zīmolvedība |
Keywords in English |
Influencer marketing, branding |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
26.05.2023 19:22:23 |