Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apkalpošanas procesa pilnveides projekts
Nosaukums angļu valodā Project of Improvement of Customer Service Process
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Jana Ozoliņa
Anotācija Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 8 attēli, 16 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 32 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētāmais uzņēmums “Pandora” sastopas ar klientu neapmierinātību, kas galvenokārts saistīta ar interneta veikala mājas lapu “pandorastore.lv” neefektīvu darbību. Tajā ir jāveic uzlabošanas procesi saistīti ar mājas lapas dizaina, satura, drošības un tehnisko problēmu risināšanu. Kā arī klientiem ir jādot iespēja sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, kas būtu zinošs un apmācīts klientu apkalpošanas serviss, sniedzot vismaz divus atbalsta kanālus, kas ir e-pasta un tālruņa atbalsts. Kopmā šo pilnveidošanas projektu ieviešana aizņems 3 mēnešus un 10 dienas, taču mājas lapa “pandorastore.lv” spēs veiksmīgi darboties jau pēc 2 mēnešiem. Uzņēmumam “Pandora” ir pieejami finansiālie resursi šo uzlabojumu pilnveidošanai.
Atslēgas vārdi apmierinātība, klientu apakalpošana, interneta veikals
Atslēgas vārdi angļu valodā satisfaction, customer service, online store
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2023 12:15:21