Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apkalpošanas procesa pilnveides projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Improvement of Customer Service Process |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Jana Ozoliņa |
Anotācija |
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 8 attēli, 16 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 32 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētāmais uzņēmums “Pandora” sastopas ar klientu neapmierinātību, kas galvenokārts saistīta ar interneta veikala mājas lapu “pandorastore.lv” neefektīvu darbību. Tajā ir jāveic uzlabošanas procesi saistīti ar mājas lapas dizaina, satura, drošības un tehnisko problēmu risināšanu. Kā arī klientiem ir jādot iespēja sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, kas būtu zinošs un apmācīts klientu apkalpošanas serviss, sniedzot vismaz divus atbalsta kanālus, kas ir e-pasta un tālruņa atbalsts. Kopmā šo pilnveidošanas projektu ieviešana aizņems 3 mēnešus un 10 dienas, taču mājas lapa “pandorastore.lv” spēs veiksmīgi darboties jau pēc 2 mēnešiem. Uzņēmumam “Pandora” ir pieejami finansiālie resursi šo uzlabojumu pilnveidošanai. |
Atslēgas vārdi |
apmierinātība, klientu apakalpošana, interneta veikals |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
satisfaction, customer service, online store |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2023 12:15:21 |