Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apkalpošanas procesa pilnveides projekts |
Title in English |
Project of Improvement of Customer Service Process |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Judīte Jakubāne |
Reviewer |
Jana Ozoliņa |
Abstract |
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 8 attēli, 16 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu un 32 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētāmais uzņēmums “Pandora” sastopas ar klientu neapmierinātību, kas galvenokārts saistīta ar interneta veikala mājas lapu “pandorastore.lv” neefektīvu darbību. Tajā ir jāveic uzlabošanas procesi saistīti ar mājas lapas dizaina, satura, drošības un tehnisko problēmu risināšanu. Kā arī klientiem ir jādot iespēja sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, kas būtu zinošs un apmācīts klientu apkalpošanas serviss, sniedzot vismaz divus atbalsta kanālus, kas ir e-pasta un tālruņa atbalsts. Kopmā šo pilnveidošanas projektu ieviešana aizņems 3 mēnešus un 10 dienas, taču mājas lapa “pandorastore.lv” spēs veiksmīgi darboties jau pēc 2 mēnešiem. Uzņēmumam “Pandora” ir pieejami finansiālie resursi šo uzlabojumu pilnveidošanai. |
Keywords |
apmierinātība, klientu apakalpošana, interneta veikals |
Keywords in English |
satisfaction, customer service, online store |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
26.05.2023 12:15:21 |