Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Customer Acquisition Project in a Retail Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Elmārs Kehris
Anotācija Bakalaura darba autors: Ivo Ivanovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Leonards Budņiks Bakalaura darba temats: Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi, 1 pielikums. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 8 tabulas, 1 pielikums. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti latviešu valodā, angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba “Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā” pētījuma ietvaros tiek pētīts un analizēts izvēlētais uzņēmums SIA “HLD”, kurš darbojas mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darba uzdevums ir analizēt uzņēmumu SIA “HLD” darbību, salīdzināt un meklēt publiski pieejamo informāciju, arī zinātniskos rakstus, par konkrēto tēmu jeb klientu piesaistīšanu. Piedāvāt konkrētus risinājumus, piedāvājumus klientu piesaistīšanai, ar aprēķiniem parādīt, cik tie izmaksās, vai tie būs izdevīgi un kad varētu atmaksāties. Izvēlētais uzņēmums tirgū darbojas vairāk nekā 20 gadus, taču maz ir ieguldīts, lai uzņēmums augtu un attīstītos, līdz ar to uzņēmumam ir maz jaunu klientu. Lai vairotu klientu skaitu, autors piedāvā uzņēmumam piedāvāt jaunu produktu, attīstīt mārketinga stratēģijas un ieguldīt reklāmās.
Atslēgas vārdi konkurētspēja, mazumtirdzniecība, klientu piesaiste, jauna produkta ieviešana, mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā competitiveness, retail, customer attraction, new product introduction, marketing
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2023 17:38:17