Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Acquisition Project in a Retail Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
Elmārs Kehris |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Ivo Ivanovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Leonards Budņiks
Bakalaura darba temats: Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības
uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi, 1 pielikums. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 8 tabulas, 1 pielikums.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti latviešu valodā, angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Bakalaura darba “Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības
uzņēmumā” pētījuma ietvaros tiek pētīts un analizēts izvēlētais uzņēmums SIA “HLD”, kurš
darbojas mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darba uzdevums ir analizēt uzņēmumu SIA
“HLD” darbību, salīdzināt un meklēt publiski pieejamo informāciju, arī zinātniskos rakstus,
par konkrēto tēmu jeb klientu piesaistīšanu. Piedāvāt konkrētus risinājumus, piedāvājumus
klientu piesaistīšanai, ar aprēķiniem parādīt, cik tie izmaksās, vai tie būs izdevīgi un kad varētu
atmaksāties. Izvēlētais uzņēmums tirgū darbojas vairāk nekā 20 gadus, taču maz ir ieguldīts, lai
uzņēmums augtu un attīstītos, līdz ar to uzņēmumam ir maz jaunu klientu. Lai vairotu klientu
skaitu, autors piedāvā uzņēmumam piedāvāt jaunu produktu, attīstīt mārketinga stratēģijas un
ieguldīt reklāmās. |
Atslēgas vārdi |
konkurētspēja, mazumtirdzniecība, klientu piesaiste, jauna produkta ieviešana, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
competitiveness, retail, customer attraction, new product introduction, marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2023 17:38:17 |