Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā
Title in English Customer Acquisition Project in a Retail Company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Leonards Budņiks
Reviewer Elmārs Kehris
Abstract Bakalaura darba autors: Ivo Ivanovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Leonards Budņiks Bakalaura darba temats: Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi, 1 pielikums. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 8 tabulas, 1 pielikums. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti latviešu valodā, angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba “Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā” pētījuma ietvaros tiek pētīts un analizēts izvēlētais uzņēmums SIA “HLD”, kurš darbojas mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darba uzdevums ir analizēt uzņēmumu SIA “HLD” darbību, salīdzināt un meklēt publiski pieejamo informāciju, arī zinātniskos rakstus, par konkrēto tēmu jeb klientu piesaistīšanu. Piedāvāt konkrētus risinājumus, piedāvājumus klientu piesaistīšanai, ar aprēķiniem parādīt, cik tie izmaksās, vai tie būs izdevīgi un kad varētu atmaksāties. Izvēlētais uzņēmums tirgū darbojas vairāk nekā 20 gadus, taču maz ir ieguldīts, lai uzņēmums augtu un attīstītos, līdz ar to uzņēmumam ir maz jaunu klientu. Lai vairotu klientu skaitu, autors piedāvā uzņēmumam piedāvāt jaunu produktu, attīstīt mārketinga stratēģijas un ieguldīt reklāmās.
Keywords konkurētspēja, mazumtirdzniecība, klientu piesaiste, jauna produkta ieviešana, mārketings
Keywords in English competitiveness, retail, customer attraction, new product introduction, marketing
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 25.05.2023 17:38:17