Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā |
Title in English |
Customer Acquisition Project in a Retail Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Leonards Budņiks |
Reviewer |
Elmārs Kehris |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Ivo Ivanovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Leonards Budņiks
Bakalaura darba temats: Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības
uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi, 1 pielikums. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 8 tabulas, 1 pielikums.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti latviešu valodā, angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Bakalaura darba “Klientu piesaistīšanas projekts mazumtirdzniecības
uzņēmumā” pētījuma ietvaros tiek pētīts un analizēts izvēlētais uzņēmums SIA “HLD”, kurš
darbojas mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darba uzdevums ir analizēt uzņēmumu SIA
“HLD” darbību, salīdzināt un meklēt publiski pieejamo informāciju, arī zinātniskos rakstus,
par konkrēto tēmu jeb klientu piesaistīšanu. Piedāvāt konkrētus risinājumus, piedāvājumus
klientu piesaistīšanai, ar aprēķiniem parādīt, cik tie izmaksās, vai tie būs izdevīgi un kad varētu
atmaksāties. Izvēlētais uzņēmums tirgū darbojas vairāk nekā 20 gadus, taču maz ir ieguldīts, lai
uzņēmums augtu un attīstītos, līdz ar to uzņēmumam ir maz jaunu klientu. Lai vairotu klientu
skaitu, autors piedāvā uzņēmumam piedāvāt jaunu produktu, attīstīt mārketinga stratēģijas un
ieguldīt reklāmās. |
Keywords |
konkurētspēja, mazumtirdzniecība, klientu piesaiste, jauna produkta ieviešana, mārketings |
Keywords in English |
competitiveness, retail, customer attraction, new product introduction, marketing |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
25.05.2023 17:38:17 |