Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
"Valsts autoceļu segas atjaunošanas darbu remonta metode, lietojot nepilnu pamatnes pastiprināšanu" ("Valsts reģionālā autoceļa P103 Dobele - Bauska km 3,092-7,300 pārbūve") |
Nosaukums angļu valodā |
"Method of repair of state road pavement restoration works, using a partial reinforcement of base" ("Reconstruction of state regional road P103 Dobele-Bauska section from km 3,092 to km 7,300 ") |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Andris Briedis |
Recenzents |
Oskars Koemecs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir- „ Valsts autoceļu segas atjaunošanas darbu metode, lietojot nepilnu pamatnes pastiprināšanu”.
Darbā izstrādāts inženierprojekts “Valsts reģionālā autoceļa P103 Dobele – Bauska posma km 3,092 – 7,300 pārbūve. Inženierpojekta projekta izstrādē tiek izmantota topogorāfiskais uzmērījums no mērnieka Igora Teremko personīgā arhīva.
Darba mērķis - apskatīt un salīdzināt remonta metodes: seguma atjaunošanu un nepilnu pamatnes pastiprināšanu ar reciklēšanu.
Bakalaura darba galvenais uzdevums ir iegūt tehnoloģiski un finansiāli piemērotāko remonta metodi, ar kuru veikt remontdarbus uz valsts reģionālajiem autoceļiem, lai sasniegtu maksimālu kvalitāti.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms:
Lapušu skaits: 188
Attēlu skaits: 30
Tabulu skaits: 80
Izmantotās literatūras avotu skaits: 18
Pielikumi: 1
Rasējumi: 18 |
Atslēgas vārdi |
Ceļa remonta metodes; Seguma atjaunošana, Nepilna pamatnes pastiprināšana, Reciklēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Partial base reinforcement, Road pavemant recycling. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.05.2023 21:17:41 |