Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
"Valsts autoceļu segas atjaunošanas darbu remonta metode, lietojot nepilnu pamatnes pastiprināšanu" ("Valsts reģionālā autoceļa P103 Dobele - Bauska km 3,092-7,300 pārbūve") |
Title in English |
"Method of repair of state road pavement restoration works, using a partial reinforcement of base" ("Reconstruction of state regional road P103 Dobele-Bauska section from km 3,092 to km 7,300 ") |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
Andris Briedis |
Reviewer |
Oskars Koemecs |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir- „ Valsts autoceļu segas atjaunošanas darbu metode, lietojot nepilnu pamatnes pastiprināšanu”.
Darbā izstrādāts inženierprojekts “Valsts reģionālā autoceļa P103 Dobele – Bauska posma km 3,092 – 7,300 pārbūve. Inženierpojekta projekta izstrādē tiek izmantota topogorāfiskais uzmērījums no mērnieka Igora Teremko personīgā arhīva.
Darba mērķis - apskatīt un salīdzināt remonta metodes: seguma atjaunošanu un nepilnu pamatnes pastiprināšanu ar reciklēšanu.
Bakalaura darba galvenais uzdevums ir iegūt tehnoloģiski un finansiāli piemērotāko remonta metodi, ar kuru veikt remontdarbus uz valsts reģionālajiem autoceļiem, lai sasniegtu maksimālu kvalitāti.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms:
Lapušu skaits: 188
Attēlu skaits: 30
Tabulu skaits: 80
Izmantotās literatūras avotu skaits: 18
Pielikumi: 1
Rasējumi: 18 |
Keywords |
Ceļa remonta metodes; Seguma atjaunošana, Nepilna pamatnes pastiprināšana, Reciklēšana |
Keywords in English |
Partial base reinforcement, Road pavemant recycling. |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
08.05.2023 21:17:41 |