Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem
Nosaukums angļu valodā Development Strategy for a Middle-size FMCG Distribution Company in Latvia to Adapt to the Changing Market Conditions
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Valters Kaže
Recenzents Inese Eglīte
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir “Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem”. Šī maģistra darba galvenais mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības un izplatīšanas nozares Latvijā, prognozēt vispārējas izmaiņas, kas šobrīd notiek mazumtirdzniecībā, saprast kā tie var ietekmēt patērētāju preču izplatītāju biznesu un saprast iespējamo vidēja izmēra patērētāju preču distribūcijas kompānijas vietu tirgū. Balstoties uz galvenajiem atklājumiem, tika izstrādātas stratēģiskas rekomendācijas kā nodrošināt stabilu attīstību un pietiekamu rentabilitāti vidēja izmēra pilna servisa patērētāju preču distribūcijas kompānijai Latvijā augstas konkurences un mainīga biznesa vidē (kā piemēru izmantojot Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļu). Darba ietvaros tika veiktas nozares un organizācijas (Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļa) arējas un iekšējas vides izpētes. Izpētēm tika izmantoti PEST analīze, Porter’s Competitive Forces modelis, SWOT analīze un Building Blocks of Competitive Advantage modelis. Maģistra darbs tika izstrādāts angļu valodā. Tas sastāv no 5 nodaļām, 4 attēliem un 2 pielikumiem ar 9 tabulām. Datu iegūšanai un darba izstrādei tika izmantoti 37 avoti (datu bāzes, grāmatas, raksti).
Atslēgas vārdi FMCG, mazumtirdzniecība, izplatīšana
Atslēgas vārdi angļu valodā FMCG, retail, distribution
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 03.05.2023 00:10:04