Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem |
Nosaukums angļu valodā |
Development Strategy for a Middle-size FMCG Distribution Company in Latvia to Adapt to the Changing Market Conditions |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Valters Kaže |
Recenzents |
Inese Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir “Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem”.
Šī maģistra darba galvenais mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības un izplatīšanas nozares Latvijā, prognozēt vispārējas izmaiņas, kas šobrīd notiek mazumtirdzniecībā, saprast kā tie var ietekmēt patērētāju preču izplatītāju biznesu un saprast iespējamo vidēja izmēra patērētāju preču distribūcijas kompānijas vietu tirgū. Balstoties uz galvenajiem atklājumiem, tika izstrādātas stratēģiskas rekomendācijas kā nodrošināt stabilu attīstību un pietiekamu rentabilitāti vidēja izmēra pilna servisa patērētāju preču distribūcijas kompānijai Latvijā augstas konkurences un mainīga biznesa vidē (kā piemēru izmantojot Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļu).
Darba ietvaros tika veiktas nozares un organizācijas (Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļa) arējas un iekšējas vides izpētes. Izpētēm tika izmantoti PEST analīze, Porter’s Competitive Forces modelis, SWOT analīze un Building Blocks of Competitive Advantage modelis.
Maģistra darbs tika izstrādāts angļu valodā. Tas sastāv no 5 nodaļām, 4 attēliem un 2 pielikumiem ar 9 tabulām. Datu iegūšanai un darba izstrādei tika izmantoti 37 avoti (datu bāzes, grāmatas, raksti). |
Atslēgas vārdi |
FMCG, mazumtirdzniecība, izplatīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
FMCG, retail, distribution |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.05.2023 00:10:04 |