Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem
Title in English Development Strategy for a Middle-size FMCG Distribution Company in Latvia to Adapt to the Changing Market Conditions
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Valters Kaže
Reviewer Inese Eglīte
Abstract Maģistra darba nosaukums ir “Vidēja izmēra FMCG distribūcijas kompānijas attīstības stratēģija Latvijā lai pielāgotos mainīgajiem tirgus apstākļiem”. Šī maģistra darba galvenais mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības un izplatīšanas nozares Latvijā, prognozēt vispārējas izmaiņas, kas šobrīd notiek mazumtirdzniecībā, saprast kā tie var ietekmēt patērētāju preču izplatītāju biznesu un saprast iespējamo vidēja izmēra patērētāju preču distribūcijas kompānijas vietu tirgū. Balstoties uz galvenajiem atklājumiem, tika izstrādātas stratēģiskas rekomendācijas kā nodrošināt stabilu attīstību un pietiekamu rentabilitāti vidēja izmēra pilna servisa patērētāju preču distribūcijas kompānijai Latvijā augstas konkurences un mainīga biznesa vidē (kā piemēru izmantojot Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļu). Darba ietvaros tika veiktas nozares un organizācijas (Trialto Vairumtirdzniecības un Izplatīšanas nodaļa) arējas un iekšējas vides izpētes. Izpētēm tika izmantoti PEST analīze, Porter’s Competitive Forces modelis, SWOT analīze un Building Blocks of Competitive Advantage modelis. Maģistra darbs tika izstrādāts angļu valodā. Tas sastāv no 5 nodaļām, 4 attēliem un 2 pielikumiem ar 9 tabulām. Datu iegūšanai un darba izstrādei tika izmantoti 37 avoti (datu bāzes, grāmatas, raksti).
Keywords FMCG, mazumtirdzniecība, izplatīšana
Keywords in English FMCG, retail, distribution
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 03.05.2023 00:10:04