Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Nekustamā īpašuma pārvaldība |
Nosaukums |
Tirgvedības stratēģijas izvēle SIA "Livland" attīstībai |
Nosaukums angļu valodā |
Choise of marketing strategy for Ltd. "Livland" development |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., asoc.prof. Tatjana Tambovceva |
Recenzents |
Mg.oec. A.Rebāne |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma ir Tirgvedības stratēģijas izvēle SIA Livland attīstībai. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt un izstrādāt priekšlikumus nekustamā īpašuma uzņēmuma SIA Livland tirgvedības stratēģijas pilnveidošanai. Projekts sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā tika veikta teorētisko jautājumu analīze par tirgvedības stratēģijas modeļiem un tika piedāvāts ieviest darba autores izstrādātu stratēģijas modeli, kā arī tika veikta SIA Livland stratēģijas analīze, SIA Livland darbības analīze, nekustamo īpašumu tirgus situācijas analīze.
Projekta aprēķinu daļā tika veikta SIA Livland iekšējās un ārējas vides analīze, kā arī veikti finansiālo pamatelementu aprēķini, kuri ietekmē un lielā mērā nosaka uzņēmuma tirgvedības stratēģijas izmaiņas. Rezultātu aprēķinam tika izmantoti uzņēmuma bilances un peļņas vai zaudējumu dati no 2008 līdz 2010 gadam.
Tehnoloģiskajā daļā tika aprakstīta darba autores piedāvātā stratēģijas modeļa elementu mijiedarbības tehnoloģija.
Darba un dabas aizsardzības daļas ietvaros tika analizēta uzņēmuma darba vides situācija un apskatītas svarīgākas darba vides problēmas biroju un administrācijas nozarēs.
Darba apjoms 60 lapas, tajā ir ievietoti 15 attēli un 18 tabulas, 17 formulas. |
Atslēgas vārdi |
Tirgvedības stratēģijas, stratēģija, attīstība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategies, strategy, development |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2012 14:16:38 |