Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Real Estate Management
Title in original language Tirgvedības stratēģijas izvēle SIA "Livland" attīstībai
Title in English Choise of marketing strategy for Ltd. "Livland" development
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec., asoc.prof. Tatjana Tambovceva
Reviewer Mg.oec. A.Rebāne
Abstract Diplomprojekta tēma ir Tirgvedības stratēģijas izvēle SIA Livland attīstībai. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt un izstrādāt priekšlikumus nekustamā īpašuma uzņēmuma SIA Livland tirgvedības stratēģijas pilnveidošanai. Projekts sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas. Analītiskajā daļā tika veikta teorētisko jautājumu analīze par tirgvedības stratēģijas modeļiem un tika piedāvāts ieviest darba autores izstrādātu stratēģijas modeli, kā arī tika veikta SIA Livland stratēģijas analīze, SIA Livland darbības analīze, nekustamo īpašumu tirgus situācijas analīze. Projekta aprēķinu daļā tika veikta SIA Livland iekšējās un ārējas vides analīze, kā arī veikti finansiālo pamatelementu aprēķini, kuri ietekmē un lielā mērā nosaka uzņēmuma tirgvedības stratēģijas izmaiņas. Rezultātu aprēķinam tika izmantoti uzņēmuma bilances un peļņas vai zaudējumu dati no 2008 līdz 2010 gadam. Tehnoloģiskajā daļā tika aprakstīta darba autores piedāvātā stratēģijas modeļa elementu mijiedarbības tehnoloģija. Darba un dabas aizsardzības daļas ietvaros tika analizēta uzņēmuma darba vides situācija un apskatītas svarīgākas darba vides problēmas biroju un administrācijas nozarēs. Darba apjoms 60 lapas, tajā ir ievietoti 15 attēli un 18 tabulas, 17 formulas.
Keywords Tirgvedības stratēģijas, stratēģija, attīstība
Keywords in English Marketing strategies, strategy, development
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 03.01.2012 14:16:38