Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ekonomika
Nosaukums „Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā”
Nosaukums angļu valodā „Advertisement and its role in business”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec., lekt.I.Andersone
Recenzents Mg.oec., lekt. B.Levina
Anotācija Bakalaura darba autors: Dmitrijs Čanovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,lektore Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā Bakalaura darba apjoms: 55. lpp, 12. tab., 4. att. Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Kotlers F. Mārketinga pamati; Blaist D. Mārketinga Rokasgrāmata; Beļčikovs J., Praude V. Mārketings. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā apskatīta mārketinga komunikāciju process, reklāmas un mediju stratēģijas izstrādāšanas process. Analītiskajā daļā ir izanalizētas Tele2 un Bite piedāvātie pakalpojumi un situācija mobilo operatoru tirgū. Darbā izstrādāts mārketinga pasākumu plāns 2012. gadam. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Čanovs D. Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbsZinātn. vadītāja Andersone I. Datorsalikums.- Rīga: RTU, 2012. 55.lpp.
Atslēgas vārdi Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā
Atslēgas vārdi angļu valodā Advertisement and its role in business
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 29.12.2011 14:20:11