Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
„Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Advertisement and its role in business” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt.I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Dmitrijs Čanovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,lektore Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā
Bakalaura darba apjoms: 55. lpp, 12. tab., 4. att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Kotlers F. Mārketinga pamati; Blaist D. Mārketinga Rokasgrāmata; Beļčikovs J., Praude V. Mārketings.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā apskatīta mārketinga komunikāciju process, reklāmas un mediju stratēģijas izstrādāšanas process. Analītiskajā daļā ir izanalizētas Tele2 un Bite piedāvātie pakalpojumi un situācija mobilo operatoru tirgū. Darbā izstrādāts mārketinga pasākumu plāns 2012. gadam.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Čanovs D. Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbsZinātn. vadītāja Andersone I. Datorsalikums.- Rīga: RTU, 2012. 55.lpp. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertisement and its role in business |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.12.2011 14:20:11 |