Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Economics |
Title in original language |
„Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā” |
Title in English |
„Advertisement and its role in business” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec., lekt.I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Dmitrijs Čanovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,lektore Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā
Bakalaura darba apjoms: 55. lpp, 12. tab., 4. att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Kotlers F. Mārketinga pamati; Blaist D. Mārketinga Rokasgrāmata; Beļčikovs J., Praude V. Mārketings.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā apskatīta mārketinga komunikāciju process, reklāmas un mediju stratēģijas izstrādāšanas process. Analītiskajā daļā ir izanalizētas Tele2 un Bite piedāvātie pakalpojumi un situācija mobilo operatoru tirgū. Darbā izstrādāts mārketinga pasākumu plāns 2012. gadam.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Čanovs D. Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbsZinātn. vadītāja Andersone I. Datorsalikums.- Rīga: RTU, 2012. 55.lpp. |
Keywords |
Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā |
Keywords in English |
Advertisement and its role in business |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
29.12.2011 14:20:11 |