Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Economics
Title in original language „Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā”
Title in English „Advertisement and its role in business”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec., lekt.I.Andersone
Reviewer Mg.oec., lekt. B.Levina
Abstract Bakalaura darba autors: Dmitrijs Čanovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,lektore Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā Bakalaura darba apjoms: 55. lpp, 12. tab., 4. att. Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Kotlers F. Mārketinga pamati; Blaist D. Mārketinga Rokasgrāmata; Beļčikovs J., Praude V. Mārketings. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā apskatīta mārketinga komunikāciju process, reklāmas un mediju stratēģijas izstrādāšanas process. Analītiskajā daļā ir izanalizētas Tele2 un Bite piedāvātie pakalpojumi un situācija mobilo operatoru tirgū. Darbā izstrādāts mārketinga pasākumu plāns 2012. gadam. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Čanovs D. Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbsZinātn. vadītāja Andersone I. Datorsalikums.- Rīga: RTU, 2012. 55.lpp.
Keywords Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā
Keywords in English Advertisement and its role in business
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 29.12.2011 14:20:11