Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apkalpošana un tās novērtēšana Uzbekistānas uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Service and its Evaluation in Uzbek Companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
T. Tambovceva |
Anotācija |
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā un sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas,
secinājuma un ieteikumiem. Literatūras sarakstā iekļauti 61 bibliogrāfiskie materiāli angļu valodā.
Pētījumā galvenā uzmanība tika pievērsta klientu apkalpošanas kvalitātei Uzbekistānā un tika
izmantota kvalitatīva pētījuma metode, iekļaujot 3 Uzbekistānā strādājošus uzņēmumus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma secinājumi kalpoja kā virziens un etalons
turpmākiem pētījumiem. Ar kvalitātes dimensiju palīdzību ir novērtēta pakalpojumu kvalitāte un
klientu apmierinātība, kā arī sniegti daži ieteikumi pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai mūsu
mērķa organizācijai, kā arī citiem pakalpojumu tirgiem. Saskaņā ar mūsu pētījuma rezultātiem ātras
klientu apkalpošanas trūkums un unikāla apkalpošana ir galvenie iemesli pakalpojumu plaisai, kas
pastāv starp klientiem un pakalpojumu sniedzējiem. Tā kā klientiem izvirzītās prasības vienmēr
pieaug, kamēr prasības pakalpojumu sniedzējiem ir nemainīgas, klientu apkalpošanas līmenī starp
pakalpojumu sniedzējiem un viņu klientiem pastāv atšķirības. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apkalpošana un tā novērtējums Uzbekistānā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Service and its Evaluation in Uzbekistan |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.01.2023 13:49:17 |