Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apkalpošana un tās novērtēšana Uzbekistānas uzņēmumos
Title in English Customer Service and its Evaluation in Uzbek Companies
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer T. Tambovceva
Abstract Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā un sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājuma un ieteikumiem. Literatūras sarakstā iekļauti 61 bibliogrāfiskie materiāli angļu valodā. Pētījumā galvenā uzmanība tika pievērsta klientu apkalpošanas kvalitātei Uzbekistānā un tika izmantota kvalitatīva pētījuma metode, iekļaujot 3 Uzbekistānā strādājošus uzņēmumus. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma secinājumi kalpoja kā virziens un etalons turpmākiem pētījumiem. Ar kvalitātes dimensiju palīdzību ir novērtēta pakalpojumu kvalitāte un klientu apmierinātība, kā arī sniegti daži ieteikumi pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai mūsu mērķa organizācijai, kā arī citiem pakalpojumu tirgiem. Saskaņā ar mūsu pētījuma rezultātiem ātras klientu apkalpošanas trūkums un unikāla apkalpošana ir galvenie iemesli pakalpojumu plaisai, kas pastāv starp klientiem un pakalpojumu sniedzējiem. Tā kā klientiem izvirzītās prasības vienmēr pieaug, kamēr prasības pakalpojumu sniedzējiem ir nemainīgas, klientu apkalpošanas līmenī starp pakalpojumu sniedzējiem un viņu klientiem pastāv atšķirības.
Keywords Klientu apkalpošana un tā novērtējums Uzbekistānā
Keywords in English Customer Service and its Evaluation in Uzbekistan
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 24.01.2023 13:49:17