Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Customer Satisfaction in Online Shopping |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Medha Sharma
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Diplomdarbs sastāv no 57 lapām, 32 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka Indijas e-komercija zināmā mērā apmierina klientus atlaižu, piedāvājumu un atlīdzības sistēmas ziņā. Tomēr drošas maksājumu sistēmas un ērtības ir divas jomas, kurās e-komercija neapmierina klientus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sharma M., Andersone, I. (2022). Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 57p. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer satisfaction, Online shopping, e-commerce |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.01.2023 11:52:50 |