Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē
Nosaukums angļu valodā Assessment of Customer Satisfaction in Online Shopping
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija Bakalaura darba autors: Medha Sharma Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Diplomdarbs sastāv no 57 lapām, 32 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka Indijas e-komercija zināmā mērā apmierina klientus atlaižu, piedāvājumu un atlīdzības sistēmas ziņā. Tomēr drošas maksājumu sistēmas un ērtības ir divas jomas, kurās e-komercija neapmierina klientus. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sharma M., Andersone, I. (2022). Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 57p.
Atslēgas vārdi Klientu apmierinātība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercija
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer satisfaction, Online shopping, e-commerce
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 19.01.2023 11:52:50