Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē |
Title in English |
Assessment of Customer Satisfaction in Online Shopping |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Medha Sharma
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Diplomdarbs sastāv no 57 lapām, 32 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka Indijas e-komercija zināmā mērā apmierina klientus atlaižu, piedāvājumu un atlīdzības sistēmas ziņā. Tomēr drošas maksājumu sistēmas un ērtības ir divas jomas, kurās e-komercija neapmierina klientus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sharma M., Andersone, I. (2022). Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 57p. |
Keywords |
Klientu apmierinātība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercija |
Keywords in English |
Customer satisfaction, Online shopping, e-commerce |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
19.01.2023 11:52:50 |