Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē
Title in English Assessment of Customer Satisfaction in Online Shopping
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Kristīne Fedotova
Abstract Bakalaura darba autors: Medha Sharma Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas un pētījuma daļas, secinājuma un priekšlikumiem. Diplomdarbs sastāv no 57 lapām, 32 attēliem un 3 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums Bakalaura darba galvenie rezultāti: Rezultāti liecina, ka Indijas e-komercija zināmā mērā apmierina klientus atlaižu, piedāvājumu un atlīdzības sistēmas ziņā. Tomēr drošas maksājumu sistēmas un ērtības ir divas jomas, kurās e-komercija neapmierina klientus. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sharma M., Andersone, I. (2022). Klientu apmierinātības novērtējums, iepērkoties tiešsaistē. Diplomdarbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 57p.
Keywords Klientu apmierinātība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercija
Keywords in English Customer satisfaction, Online shopping, e-commerce
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 19.01.2023 11:52:50